Tisztelt Ügyfelünk, Kedves Vásárlónk!
Javítási igény bejelentéséhez kérjük nyomtassa ki az alábbi linken található nyomtatványt.
Szerviz bejelentő lap
A bejelentő lapot kitöltést és aláírást követően a megfelelően becsomagolt készülékkel együtt juttassa el szervizünkbe.
IWELD Kft – Szerviz
2314 Halásztelek, II. Rákóczi Ferenc 90/B
📧 service@iweld.hu | ☎ +36 24 532 706 | 📱 +36 70 335 5300
Fontos! A javítási igény bejelentésével a lenti feltételeket automatikusan elfogadja:
- Csak tiszta készüléket veszünk át – szennyezett, koszos gépeket kizárólag tisztítás után tudjuk átvizsgálni. A szervizben végzett tisztítás díja 3.000 Ft + áfa.
- Diagnosztikai díj – ha a készülék a gyártói előírásnak megfelelően működik, vagy a hiba nem garanciális eredetű, a vizsgálatért és hibamegállapításért 7.000 Ft + áfa munkadíjat számítunk fel.
- Árajánlat – a javítási költségről és a várható határidőről 15 munkanapon belül írásos ajánlatot küldünk e-mailben. A javítást csak az ajánlat írásbeli elfogadása után kezdjük meg.
- Át nem vett készülékek – ha az árajánlatra vagy értesítésünkre 30 napon belül nem érkezik válasz és a készülék nem kerül elszállításra, egyszer megkíséreljük a futárral történő visszaszállítást a költségek kiszámlázásával. Sikertelen kézbesítés esetén a készülék jegyzőkönyv felvétele mellett megsemmisítésre kerül.
- Mit kell még a csomagba tenni?
- A kitöltött és aláírt szerviz bejelentő lapot minden esetben (személyes leadás esetén helyben is kitölthető).
- A vásárlást igazoló számla másolatát (gyári számmal), valamint a garanciajegy másolatát, ha a számlán nincs feltüntetve a gyári szám (garanciális javítási igény esetén).
- A készülék szükséges tartozékait a vizsgálathoz (pl. munkakábel, testkábel), azonban ne küldjön hozaganyagot!